Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

skriv vidare.... igen!

Forum > Quidditchplanen > skriv vidare.... igen!

Bevaka tråden
Användare Inlägg
eken kylberg
Elev

Avatar


jag och min vän älskar forumet skriv vidare! den som kom på det forumet är ett geni! men vi tyckte det började bli överfult i det forumet så vi har skapat ett nytt för samma ändamål!

...

11 apr, 2014 15:16

Borttagen

Avatar


Ok jag börjar!!


Det var en hemsk dag i november. Allting var trist och grått. Men någonting störde tystnaden... En skepnad var påväg över vägen. Den kom närmare och närmare. Den var...

11 apr, 2014 15:24

eken kylberg
Elev

Avatar


lång och svart. Det var en enderman från minecraft!
Lilla Olle satt i sitt fönster och tittade ut han såg endermanen. Lilla Olle blev förtjust och sprang ut. När han kom fram till endermanen så kramade han honom. Endermanen tittade förbryllat på Lilla Olle. Men då...

...

13 maj, 2014 19:07

Borttagen

Avatar


kom en ko dit och förstörde allting. "glöm inte att borsta tänderna..." sa endermannen när han gick iväg. "NEJ!!!" ropade olle, men endermannen hade redan gått. därför blev olle bästa vän med kon. tills en dag...

13 jun, 2014 12:25

eken kylberg
Elev

Avatar


då kon blev uppäten av en gris. Det var ett stort kärleksdrama i början av 90-talet som filmatiserades 2032. Jo. Det skedde så att Olle och kon var ute på promenad i skogen. Med sig hade dem en stor korg med korv. Dem hade hittat en perfekt plats och hade satt sig ner för att äta då grisen kom fram från en nyponbuske...

...

18 aug, 2015 19:28

Borttagen

Avatar


och sa"äter du mitt kött, så äter jag dig!" sen åt han kon.

Flera år senare, då olle glömt sin sorg rätt så mycket, så började han känna sig förföljd.
Ibland så såg han en liten varelse, men nr han blinkade var den borta.
En natt, så hittade han vad det var som förföljt honom. Det var Krake, husalfen! men innan han hann fråga husalfen varför han förföljt honom, så gnällde Krake:"uähähähäh, du är elak! du borstade inte tänderna som endermannen sa i sina sista ord. Det här ska bellatrix få veta!!!! jag vet vart du bor. OCH HON OCKSÅ! Krake försvann med en smäll. Men då...

18 aug, 2015 19:33

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > skriv vidare.... igen!

Du får inte svara på den här tråden.