Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Herrgårdstallet.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Herrgårdstallet.

Bevaka tråden
Användare Inlägg
klara23
Elev

Avatar


Gården byggdes på 1950 talet och ägdes av Melindas föräldrar de drev stallet en lång tid fram men tyvärr så dog det i en tragisk olycka många sörjer fortfarande dem då de var mycket snälla och välkända men nu så är det deras dotter som har tagit över hon står nu som ägare. Gården är stort och stallet är lagom stort men det finns plats att bygga på så. Hon vet att det är mycket jobb med ett driva en gård men hon är inte ensam då hon känner ibland av att hennes föräldrar vakar över henne och finns där även om många kanske inte tror det men ändå.Hur ska det gå kommer hon att fixa att klara en gård helt själv? Och är det hennes föräldrar som finns där eller är det några andra?


Månad:maj
Årstid: Vår
Väder: soligt och varmt,

stallkatter.:
Tintin Bondkatt 3 år hane
Sussie 4 år Bondkatt Hona Dräktig





Hästar som finns i stallet.
Belladonna" donna" 13 år, Oldenburgare, svart.sto,
Golden Love "love" 3 år Arabkorsning skimmel.sto
Miss Diana "Diana" 8 år svenskthalvlod sto. Högdräktig.



Man får ha så många hästar man klarar av men för att sätta en gräns så är det 5 hästar max.
Husdjur är okej men inte för många de ska vara snälla mot katter då det finns katter.
Gm är okej men bara i lagom mängd inte för mycket.
Man kan ha en dålig dag .
Tävlingar kan förekomma men skriver upp då.

20 feb, 2021 21:31

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Herrgårdstallet.

Du får inte svara på den här tråden.