Aldrig klarat Harry Potter och de vise sten spel!
Forum > Datorer > Aldrig klarat Harry Potter och de vise sten spel!
Användare | Inlägg |
---|---|
annawpotter
Elev |
Jag har faktiskt aldrig klarat av det. Jag klarar inte den sista striden mot Voldemort och jag blir så förbannad!!!
18 aug, 2011 11:57 |
mican00
Elev |
18 aug, 2011 12:00 |
liiiinneaa
Elev |
De har jag
vet ni hur man gör då? 18 aug, 2011 15:06 |
annawpotter
Elev |
Nej, jag försöker först och främst välta alla pelare på honom men de ramlar alltid bredvid han och sen ska man ju snurra på spegeln men då har jag alltid så lite liv att jag dör.
18 aug, 2011 16:50 |
Salem
Lärare |
18 aug, 2011 16:52 |
liiiinneaa
Elev |
De e lite svårt att förklara såhär, men när du ställer dig bakom en pelare, ställ dig då så att du inte ser Quirell. Om du springer åt höger, så vänta tills du ser att han står på höger sida av stolpen innan du välter den. (om du springer åt vänster från början så är det tvärt om) Gör samma sak tills alla pelare är borta. Sen när alla pelare är borta så ska du skuta på spegeln. Fast jag minns inte vilken sida av den, så du får prova dig fram. När Quirell sen börjar gå åt ett av hållen så går du åt det andra så at ni alltid har spegeln emellan er, också försöker du skjuta så mycket som möjligt på den.
Hoppas du förstår och att de hjälper! 18 aug, 2011 17:16 |
annawpotter
Elev |
18 aug, 2011 17:48 |
liiiinneaa
Elev |
Varsågod! Det låter bra!
18 aug, 2011 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.