Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

privat mellan Nepflite och Rei Hino

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat mellan Nepflite och Rei Hino

1 2 3 ... 54 55 56
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Nepflite
Elev

Avatar



Här har vi vårt roll.

Mall.

Namn:
Ålder:
Kön:
Ras:
Utseende:
Personlighet:
Gillar:
Ogillar.
Övrigt.


Tänk på att man enligt sidans regler inte får mobbas. Reglerna säger alltså att man inte ens får mobba mig.

28 mar, 2024 18:56

Rai Hino
Elev

Avatar


Namn: Vincent
Ålder: 19
Kön: Man
Ras: mäniska
Utseende: mörkblont hår, gråblå ögon, 178 lång.
Personlighet: kan vara rätt otrevlig och kaksig speciellt när man inte känner honom ordentligt.
Gillar: han gillar verkligen att vara ensam och titta på månen på kvällen eller läsa en bra bok men han vill inte att någon annan ska veta om det. Alla andra tror att han älskar att festa men det är bara något han gör för att folk ska gilla honom
Ogillar. När folk försöker få honom att se dålig ut inför hans vänner
Övrigt. Han visar inte mycket av sitt riktiga jag inför andra

28 mar, 2024 19:12

Nepflite
Elev

Avatar


Namn: Jane.
Ålder: Hon förlorade sitt liv när hon var 19 år, förlorade sitt mänskliga liv och har varit vampyr i ca 500 år så man kan säga att hon är 519 år.
Kön: Kvinna.
Ras: Vampyr.
Utseende: Mörkblont hår och hennes ansikte ser båda barnsligt och allvarligt ut och hennes kroppsform är slank, dock är hon kort ca 159 cm med skor. Hennes ögon är mörkröda.
Personlighet: När hon inte äter så försöker hon visa en normal attityd för att människor inte ska upptäcka vad hon är eftersom vampyrerna måste hållas så hemliga som möjligt.
Gillar: Att gå på fester med sin egen art men också ibland hos människor.
Ogillar: Människor som ger upp för lätt då hon attackerar och att många mänskliga killar dras till henne.
Övrigt: Hon går i skolan bara för att visa ett normalt yttre.

Tänk på att man enligt sidans regler inte får mobbas. Reglerna säger alltså att man inte ens får mobba mig.

28 mar, 2024 19:21

Rai Hino
Elev

Avatar


Vincent vaknade upp denna morgon med en enorm huvudvärk, gårdagens fest hade verkligen gått överstyr. Han tittade på klockan fan den var redan 08:00 han börjar om redan 15 minuter. Han drog snabt på sig alla sina kläder och satte sig i bilen. Han körde till skolan och där han gick in i sin fasad som han höl uppe för att se cool ut, han låtsades som att han inte brydde sig om att han höll på att komma försent och gick långsamt mott sitt skåp.

28 mar, 2024 19:29

Nepflite
Elev

Avatar


Jane satt för tillfället hos rektorn och denna skola hade hon ännu inte gått på.
Men den skulle inte vara någon skillnad från de andra och språket här i USA var inte något nytt.
Hon log lite för att visa sig vänlig och visste att läraren hon skulle ha på morgon redan visste att hon skulle komma.

Tänk på att man enligt sidans regler inte får mobbas. Reglerna säger alltså att man inte ens får mobba mig.

28 mar, 2024 19:46

Rai Hino
Elev

Avatar


Vincent gick in på matte lektionen 20 minuter sent. Läraren tittade på honom med sur blick men sa inget. Han satte sig längst back med sina polare. Hans polare satt och diskuterade om några snygga tjejer i skolan. Han lyssnade inte riktigt på det för ärligttalat var det ingen i klassen som intreserade honom

28 mar, 2024 19:50

Nepflite
Elev

Avatar


Efter en stund så släppte rektorn iväg henne och hon sprang så snabbt hon kunde till byggnaden där klassrummet hon skulle till.
ja så snabbt hon kunde utan att det verkade misstänkt och då hon kom in så la hon in sina saker i ett tomt skåp och gick sedan och knackade på klassrummet som snart öppnades och hon gick in.

Tänk på att man enligt sidans regler inte får mobbas. Reglerna säger alltså att man inte ens får mobba mig.

28 mar, 2024 19:54

Rai Hino
Elev

Avatar


Han tittade upp när en ny tjej komma in I klassrumet hon var så snygg. Han upptäkte inte själv att han stirrade förrens en av hans vänner började reta honom och han försökte låssas som inget. Han var ju aldrig intresserad av någon tjej.

28 mar, 2024 20:02

Nepflite
Elev

Avatar


Jane såg sig runt i klassen då läraren sa åt henne att berätta vem hon var och kanske något annat hon kanske ville delge klassen och hon såg på henne men sedan mot eleverna och sa.
- Ee jag heter Jane och jag antar att jag är nyfiken på att börja en ny skola.


Tänk på att man enligt sidans regler inte får mobbas. Reglerna säger alltså att man inte ens får mobba mig.

28 mar, 2024 20:11

Rai Hino
Elev

Avatar


Han visste att han tittade på resten av lektionen han hade inte mycket bättre att göra han brukade ju alldrig plugga i skolan för då skulle folk tycka att han var en nörd. Så han pluggade en del när han var hemma själv istället.

28 mar, 2024 20:14

1 2 3 ... 54 55 56

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat mellan Nepflite och Rei Hino

Du får inte svara på den här tråden.